:: O FIRMIE
:: OFERTA
:: TRENERZY
:: KLIENCI
:: KONTAKT
:: MAPA
    SERWISU

 



SZKOLENIA

Najwa¿niejszym celem firmy Ewolucja jest projektowanie szkoleñ tak, aby wychodzi³y naprzeciw indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom Klientów. Osi±gamy ten cel poprzez dog³êbn± znajomo¶æ specyfiki naszych Klientów, ¶ledzimy na bie¿±co zachodz±ce zmiany oraz szczegó³owo diagnozujemy potrzeby szkoleniowe ka¿dego Klienta przy pomocy takich metod, jak: obserwacja w ¶rodowisku pracy, wywiad zogniskowany, ankiety i kwestionariusze. Przywi±zujemy du¿± wagê do ewaluacji stopnia wykorzystywania przez uczestników w swojej pracy umiejêtno¶ci trenowanych w trakcie naszych szkoleñ.

Nasze programy szkoleniowe zawieraj± zbiór w³asnych, autorskich æwiczeñ, gier oraz opisy wielu studiów przypadków, uwzglêdniaj±cych specyfikê pracy przedstawicieli medycznych oraz mened¿erów zarz±dzaj±cych zespo³ami. Nasze know - how jest bardzo doceniane przez uczestników szkoleñ, poniewa¿ dotyczy rzeczywistych sytuacji z ich ¿ycia zawodowego.

Oferujemy szkolenia dla:

 ::  Dla przedstawicieli medycznych
 ::  Dla mened¿erów
 ::  Dla lekarzy i monitorów badañ klinicznych

Szkolenia realizowane przez nas maj± charakter interaktywnych warsztatów, nakierowanych na trening konkretnych umiejêtno¶ci wykorzystywanych w codziennej pracy. Metodologia szkoleñ jest oparta na metodach aktywnego uczenia doros³ych: trening umiejêtno¶ci, studium przypadku, symulacja sytuacji zawodowych, prezentacje, gry, wyk³ady interaktywne, praca z kamer± video, dyskusje grupowe i burze mózgów, praca w podgrupach zadaniowych, uwzglêdnianie procesu grupowego w trakcie szkolenia. Stosujemy te¿ nowatorskie metody anga¿owania uczestników szkolenia w proces uczenia jeszcze przed jego odbyciem oraz wzmacniania nabytych umiejêtno¶ci po szkoleniu.

Nasz± wiedzê i do¶wiadczenia wykorzystujemy realizuj±c wieloletnie, wewnêtrzne projekty szkoleniowe dla konkretnych firm, uwzglêdniaj±ce ich politykê kadrow±, motywacyjn±, marketingow± i promocyjn±. Projekty te realizowane jako "Akademia umiejêtno¶ci interpersonalnych", ciesz± siê popularno¶ci± w¶ród uczestników, poniewa¿ wychodz± naprzeciw potrzebom rozwojowym i motywacyjnym pracowników o ró¿nym sta¿u pracy.

 

 
 
© 1999-2010 Ewolucja